GŁOSOWANIE PRZEZ WYBORCÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH PRZY UŻYCIU NAKŁADEK SPORZĄDZONYCH W ALFABECIE BRAILL\'A
Sposoby dostarczenia dokumentów
- Wizyta w urzędzie
- Listownie, drogą pocztową
- Faxem
- Formularz elektroniczny
Sposoby odbioru dokumentów
- Osobiście
- Pocztą
- Elektronicznie
Wymagane dokumenty
pobierz dokument: plik_pdf lub plik_doc
1. Wypełniony formularz wniosku.
Opłaty
Wniosek wolny jest od opłat.
Termin i sposób realizacji
1. Nakładka dostępna będzie w lokalu wyborczym.
Podstawa prawna
1. Ustawa z dnia 5 stycznia 2011 r. - Kodeks wyborczy (Dz.U. z 2011 r Nr 21 poz. 112, z późn. zm).
2. Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie spisu wyborców (Dz. U. z 2011 r. Nr 158 poz. 942, z późn. zm.).
Tryb odwoławczy
Tryb odwoławczy nie występuje.
Dodatkowe informacje, uwagi
1. Wyborca niepełnosprawny może głosować przy użyciu nakładek na karty do głosowania sporządzonych w alfabecie Braille’a.
2. Zamiar głosowania przy użyciu nakładek na karty do głosowania sporządzonych w alfabecie Braille’a powinien być zgłoszony przez wyborcę niepełnosprawnego wójtowi do 14 dnia przed dniem wyborów. Zgłoszenie może być dokonane ustnie, pisemnie, telefaksem lub w formie elektronicznej.
3. W zgłoszeniu wyborca obowiązany jest wskazać właściwy dla niego obwód głosowania.