USTALENIE NUMERU PORZĄDKOWEGO NIERUCHOMOŚCI
Sposoby dostarczenia dokumentów
- Wizyta w urzędzie
- Listownie, drogą pocztową
-
Faxem - Formularz elektroniczny
Sposoby odbioru dokumentów
- Osobiście
- Pocztą
- Elektronicznie
Wymagane dokumenty
pobierz dokument: plik_pdf
- Wniosek o ustalenie numeru porządkowego nieruchomości (adresu)
- Załączniki:
- kopia mapy ze wskazaniem budynku objętego wnioskiem
- kopia pozwolenia na budowę lub zaświadczenie o oddaniu budynku do użytku
Komórka organizacyjna
Stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami i geologii, pok. 18, tel: 059/8613-484.
Opłaty
Na podstawie ustawy z dnia 16 listopada 2006 r., o opłacie skarbowej - zwolnione z opłaty
Termin i sposób realizacji
Do 30 dni.
Podstawa prawna
art. 47 a ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2021 r., poz. 1990 z późn. zm.)
Tryb odwoławczy
Nie przysługuje
Dodatkowe informacje, uwagi
Dokumenty należy złożyć w Urzędzie Gminy w Cewicach, ul. W. Witosa 16, 84-312 Cewice, w sekretariacie pok. nr 6
W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia w terminie 7 dni od dnia doręczenia. Nie uzupełnienie wezwania spowoduje pozostawienie wniosku bez rozpoznania.