PODZIAŁ NIERUCHOMOŚCI
Sposoby dostarczenia dokumentów
- Wizyta w urzędzie
- Listownie, drogą pocztową
-
Faxem - Formularz elektroniczny
Sposoby odbioru dokumentów
- Osobiście
- Pocztą
- Elektronicznie
Wymagane dokumenty
pobierz dokument: plik_doc
- Wniosek o wszczęcie postępowania dotyczącego podziału nieruchomości
- Załączniki:
- dokument stwierdzający tytuł prawny do nieruchomości;
- wypis i wyrys z katastru nieruchomości;
- decyzja o warunkach zabudowy, jeżeli była wydana przed dniem złożenia wniosku o podział, obowiązująca w dniu złożenia wniosku,
- odcinek granicy wewnątrz budynku na rzutach poszczególnych kondygnacji budynku (w przypadku podziału prowadzonego przez budynek),
- wstępny projekt podziału (4 egz.),
- protokół z przyjęcia granic nieruchomości,
- wykaz zmian gruntowych,
- wykaz synchronizacyjny, jeżeli oznaczenie działek gruntu w katastrze nieruchomości jest inne niż w księdze wieczystej;
- mapa z projektem podziału (5 egz.).
Komórka organizacyjna
Stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami i geologii, pok. 18, tel: 059/8613-484.
Opłaty
Na podstawie ustawy z dnia 16 listopada 2006 r., o opłacie skarbowej - zwolnione z opłaty
Termin i sposób realizacji
Do 30 dni.
Podstawa prawna
dział III Rozdział 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2016 r., poz. 2147 ze zm.), Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004 r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. z 2004 r., Nr 268, poz. 2663).
Tryb odwoławczy
Od decyzji służy odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Słupsku za pośrednictwem Wójta Gminy Cewice, w terminie 14 dni od daty otrzymania.
Dodatkowe informacje, uwagi
Dokumenty należy złożyć w Urzędzie Gminy w Cewicach, ul. W. Witosa 16, 84-312 Cewice, w sekretariacie pok. nr 6
W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia w terminie 7 dni od dnia doręczenia. Nie uzupełnienie wezwania spowoduje pozostawienie wniosku bez rozpoznania.