PRZENIESIENIE DECYZJI O WARUNKACH ZABUDOWY
Sposoby dostarczenia dokumentów
- Wizyta w urzędzie
-
Listownie, drogą pocztową -
Faxem -
Formularz elektroniczny
Sposoby odbioru dokumentów
- Osobiście
-
Pocztą -
Elektronicznie
Wymagane dokumenty
pobierz dokument: plik_pdf lub plik_doc
1. Wniosek o przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy
2. Oświadczenie inwestora, na rzecz którego została wydana decyzja o warunkach zabudowy, na przeniesienie decyzji na rzecz innej osoby
3. Oświadczenie strony o przejęciu warunków zawartych w przenoszonej decyzji
4. Potwierdzenie opłaty skarbowej w wysokości 56,-PLN
5. Kopia decyzji o warunkach zabudowy.
Opłaty
Na podstawie ustawy z dnia 16 listopada 2006 r., o opłacie skarbowej (Dz. U. 2006 Nr 225, poz. 1635 ze zm.)
- przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy na rzecz innej osoby – 56,00 zł
- złożenie dokumentu potwierdzającego prawo do występowania w imieniu inwestora (w tym prokura) – 17,00 zł.
Obowiązek zapłaty opłaty skarbowej powstaje z chwilą złożenia wniosku o przeniesienie decyzji. Dowód uiszczenia opłaty należy dołączyć do wniosku. Zapłaty opłaty skarbowej dokonuje się gotówką w kasie lub na rachunek bankowy urzędu.
Termin i sposób realizacji
W ciągu 14 dni.
Podstawa prawna
Podstawa prawna: art. 63 ust. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 z 2003 r.),
Tryb odwoławczy
Od decyzji służy stronie odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Słupsku za pośrednictwem Wójta Gminy w terminie 14 dni od daty jej doręczenia.
Dodatkowe informacje, uwagi
JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:
Zespół ds. planowania przestrzennego i inwestycji
Kierownik zespół ds. planowania przestrzennego i inwestycji, pok. 11,
tel. 059/ 861 34 75